dinsdag 25 oktober 2011

Winterse dingen ...

Een sjaal voor mijn oudste. Met naam en leuke vlindertjes ingebreid.

Bijpassende wantjes voor allebei

Sjaals voor de kindjes van een vriendin

Sjaal voor de 2e oudste, met zijn naam en bootjes ingebreid.






Andere breiwerkjes. Lekker lange, warme sjaals. Gebreid met dubbele draad. Omdat ik wou dat mijn kinderen een lekker originele, makkelijk herkenbare sjaal hadden, heb ik er zelf gemaakt. Met hun naam in het groot, gemakkelijk voor hun en voor de juf. En een leuk symbooltje. Omdat ik de smaak toen toch te pakken had, heb ik maar ineens voor elks een paar bijpassende wanten gebreid, met datzelfde symbooltje in 1 want.

Voor de rest brei ik niet meer zo gek veel nu ik het haken heb ontdekt. Toen ik 5 jaar geleden zwanger was van de oudste heb ik me wel op een megabreiproject gestort. Namelijk het breien van een lappendeken met allerhande leuke figuurtjes in. Met als gevolg dat ik hier wel 30 verschillende lapjes heb liggen, groot en klein, die erom smeken om iets te doen met hun. Maar waar de tijd me echt voor ontbreekt ...

Toch ... ooit ... ooit ... in een verre verre toekomst, ga ik er wel eens iets mee doen hoor.

Denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...